איך אפשר לקבל יותר ולשלם פחות?

איך אפשר לקבל יותר ולשלם פחות?

איפה המפתחות של הרכב שלי? איפה השלט של הטלוויזיה? איפה הפוליסה שלי? מתי בדקת לאחרונה את הפוליסה שלך? האם אתה באמת יודע במה אתה מבוטח? כדי לאפשר לך לקבל תמונת מצב עדכנית שבה תוכל לוודא שהפוליסה שלך משרתת את האינטרסים שלך ורק שלך אנו, ב"אוירבך ישראל ביטוחים" נשמח להיפגש איתך ולבדוק ביחד את מצבך הביטוחי. 

בזמן בדיקת תיק הביטוח יש לבחון האם השתנה מצב בריאותו של המבוטח מיום עריכת הפוליסה. במידה ואכן השתנה מצב בריאותו, מומלץ למבוטח שלא לבטל את הפוליסה ואם צריך, לבצע שינויים בפוליסה עצמה. השינויים יכולים לבוא בכמה אספקטים:

  1. צמצום זמן ההמתנה לקבלת פיצוי באובדן כושר העבודה.
  2. הארכת תום תקופת הביטוח לגיל 80 בביטוח חיים.
  3. הרחבת הכיסוי הביטוחי בפוליסת בריאות.

מה אם לא?

באם לא השתנה מצב בריאותו של המבוטח, קיימות מס' אופציות לשיפור מהותי של תנאי הביטוח והעלויות. מטבע הדברים, לכל חברת ביטוח יש את המוצר הביטוחי שמקנה לה עדיפות על פני חברות ביטוח אחרות. חשוב לציין ש"אוירבך ישראל ביטוחים" אינה בבעלות שום חברת ביטוח ואין לנו כל מחויבות לשום גוף ביטוחי בענף. אנו בודקים כל מקרה לגופו כאשר המטרה הראשונה והיחידה הינה ייצוג האינטרסים של המבוטח.

דוגמא מהחיים: אורי, גבר כבן 50, מעשן, עובד הייטק עם נסיעות עבודה בחו"ל לפעמים רכש לפני 10 שנים פוליסת ביטוח חיים בסוכנות ביטוח על סך 2 מיליון ₪. התשלום החודשי בעת בדיקת הפוליסה היה 1450 ₪! לאחר בדיקה בין חברות הביטוח התקבל אורי לביטוח חיים על סך 2 מיליון ₪ בעלות של 950 ₪ בלבד! בעת רכישת הפוליסה אורי קיבל הטבה של 20% הנחה למשך כל תקופת חיי' הפוליסה. = לסיכום, הבדיקה חסכה לאורי אלפי שקלים בשנה ולמשך כל חיי הפוליסה, עשרות אלפי שקלים. חשוב לציין שבפוליסה שבה היה מבוטח אורי תום תקופת הביטוח היה גיל 65 שנה. בפוליסה החדשה תום תקופת הביטוח הינו 80 שנה. אכן, כך ניתן לשלם פחות ולקבל תנאים טובים יותר. = אנשים המגיעים אלנו למשרד, משבחים את הקפה הטעים שלנו. אז למה אתם מחכים?